Müşteri Desteği İçin DigitalGenius ve 101 Diğer Yapay Zeka Alternatifi yapay zeka uygulaması hakkında
DigitalGenius, e-ticaret markaları için müşteri hizmetleri taleplerinizi çözen, size para kazandıran ve müşterilerinizi memnun eden yapay zeka konsiyerjidir.
Müşteri sorgularını tam olarak anlamak ve yanıtlamak için diyaloğa dayalı, görsel ve üretken yapay zekayı birleştiren birleşik bir platform, müşteri hizmetleri biletlerini tam olarak çözmek için mevcut teknoloji yığınınıza derin entegrasyonların üzerine yerleştirilmiştir.
Siparişim Nerede, İadeler, Para İadeleri, Garanti Kontrolleri, Sipariş Değişiklikleri ve çok daha fazlası gibi 60’tan fazla yaygın e-ticaret kullanım durumunu e-posta, sohbet, sosyal medya, ses ve daha fazlası üzerinden otomatik olarak çözün.
Reebok, SkullCandy AllSaints, air up, Rapha, On, Emma Sleep, Camper ve Clarins gibi büyük perakendeciler tarafından kullanılan müşteri hizmetlerinizi dönüştürebiliriz.
“Kısa sürede temaslarımızın ‘ını otomatik hale getirdik ve ‘lık bir çözüm oranıyla CSAT hedefimiz olan ‘e ulaştık” – Beauty Pie
“DigitalGenius bize gelen kutumuz üzerindeki kontrolümüzü geri verdi ve müşterilerimizin bekleme süresini oranında azalttı.” – Açık
“Sonuçlar inanılmazdı ve platformu kullanmaya başladığımızdan bu yana 0’ün üzerinde bir yatırım getirisi elde ettik.” – hava yükseliyor
Temsilcilerinizin ilgilenmesi gereken daha az destek talebi. Daha hızlı ilk yanıt süreleri. Daha hızlı bilet çözüm süreleri. Bilet başına daha düşük maliyet. Daha mutlu temsilciler. Daha mutlu müşteriler.